Szállítási információk, feltételek
Milyen termékeket és honnan szállít az e-Spejz.hu kft?
Mi, az e-Spejz.hu csapata folyamatosan keressük azokat a megbízható, ellenőrzött gazdaságokat, termelőket, családi vállalkozásokat, akik a saját maguk által megtermelt alapanyagokat dolgozzák fel.
Így az oldalunkon megtalálható összes termék közvetlenül a termelőtől kerül hozzánk, akik gondos odafigyeléssel törekednek arra, hogy minél magasabb minőségben tudják biztosítani az általuk kínált portékákat, ezért nem csak Nektek, vevőinknek segítünk abban, hogy helyi, hagyományos alapanyagokhoz könnyen egy virtuális piacról jussatok hozzá, hanem maguknak a készítőknek is lehetőségük legyen arra, hogy az általuk készített értéket képviselő termékek szélesebb körben elérhetővé váljanak.
Ezeket a minőségi termékeket szállítjuk házhoz hozzátok!
Mikor szállít az e-Spejz.hu online termelői piac?
A Vasárnap éjfélig leadott megrendelésedet a rákövetkező héten szállítjuk ki számodra a következő feltételek figyelembevételével:
- Saját csomagfutár szolgálattal
A friss termelői termékek házhoz szállítása a következő négy megyébe történik:
Győr-Moson-Sopron megye
Vas megye
Veszprém megye
Zala megye
A kiszállítást saját hűtős autóval mi magunk oldjuk meg, hogy a hűtésiláncot garantálni tudjuk számodra.
A szállítás a következő napokon történik a következő megyékbe:
Csütörtök: Győr-Moson-Sopron megye, Veszprém megye
Péntek: Győr-Moson-Sopron megye, Vas és Zala megye
- GLS csomagfutár szolgálattal
Hűtést nemigénylő termékek esetében GLS csomagfutár szolgálattal tudjuk országosan kézbesíteni a megrendelt termékeket.
A csomagfeladás a keddi napokon történik, hogy az adott hétre biztosan házhoz érkezzenek a termelői termékek.
A pontos kiszállítási és csomagfeladási időpontokról előzetesen tájékoztatni fogunk Téged a rendelésnél megadott email címen vagy telefonszámon.
Miért csak egy nap szállítunk hozzád egy héten?
Filozófiánk alapja, hogy egészség és környezettudatos termékeket juttassunk el vásárlóinkhoz, így a házhozszállítás során is fontosnak tartjuk, hogy minél kisebb károsanyag kibocsátással tudjuk ezt is megoldani.
Igyekszünk tudatosan összerakni a kiszállítást is, és úgy gondoltuk akkor leszünk a legkörnyezetbarátabbak, ha nem rójuk az utakat minden nap feleslegesen, hanem céltudatosan igyekszünk figyelni a kiszállításunkra is.
Szállítási díj
- Saját csomagfutár szolgálat díja
Szállítási díjainkat sávosan raktuk össze, a minimális rendelés összege 5.000 Ft.
5.000 Ft- 10.000 Ft közötti rendelés esetén bruttó 1.800 Ft
10.000 Ft- 20.000 Ft közötti rendelés esetén bruttó 1.500 Ft
20.000 Ft- 30.000 Ft közötti rendelés esetén bruttó 1.200 Ft
30.000 Ft felett pedig ingyenes a kiszállítás.
Utánvétes fizetési mód választása esetén az utánvét díja bruttó 400 Ft.
A szállítási díjaink kalkulációja során figyelembe vettük, hogy olyan termékeket juttatunk el hozzád, amik nagy odafigyelést igényelnek mivel sok esetben törékenyek vagy romlandók, ezért ezekkel a plusz tényezőkkel is számolnunk kellett.
- GLS csomagfutár szolgálat díja
Országos futárszolgálat díja egységesen bruttó 2.200 Ft
30.000 Ft feletti rendelés esetén ingyenes a kiszállítás.
Utánvétes fizetési mód választása esetén az utánvét díja bruttó 400 Ft
Futárnál vagy online hogyan tudok fizetni?
A rendelés kiegyenlítésére három lehetőség közül választhatsz.
- Saját futárszolgálatunknál utánvéttel készpénzben
- GLS futárszolgálatnál utánvéttel készpénzben vagy bankkártyával
- Közvetlen utalással
- Barion Payment Zrt. fizetési rendszerén keresztül bankkártyával. Elfogadott bankkártyák: Visa, MasterCard, Maestro, American Express…
Szállítás / Csomagolás / Szállítólevél
Rendelésedet a megrendelt terméktől és a rendelésed mennyiségétől függően
újrahasznosítható papírtáskában, kartonban vagy rekeszben fogjuk Neked átadni. Minden esetben
igyekszünk a környezetünkre odafigyelni, ezért próbálunk újrahasznosított csomagoló anyagokat
használni. Ezt a filozófiát követve választottuk térkitöltő anyagunknak például a fagyapotot, amellyel
nem csak az általad rendelt termékeket igyekszünk megóvni, hanem a bolygónkat is. Friss termékek
esetében a szállítási idő alatt is gondoskodunk a megfelelő hűtésről, hogy megóvjuk azok
frissességét.
Át kell néznem tételesen mit hozott a Futár?
Javasoljuk az átvétel során ellenőrizd a termékeket. Amennyiben bármi problémát tapasztalsz, kérlek azt jelezd felénk telefonon a +36 30 641 4353 számon (8-16 óráig) vagy az info@e-spejz.hu email címünkön.
Szállítás során sérült terméket kapsz?
Bármennyire is igyekszünk, hogy termékeidet sérülésmentesen kapd meg, néha előfordulhat, hogy egyik termékeden kár keletkezik. Ilyen probléma esetén, keress fel elérhetőségeink egyikén és mi igyekezni fogunk, hogy ezt orvosolni tudjuk az alábbi lehetőségek közül választva:
A következő kiszállítás alkalmával díjmentesen kicseréljük az adott terméket vagy a termék ára visszatérítésre kerül a megadott számlaszámra vagy jóváíró kupon formájában levásárolhatod az oldalunkon.